hey

Alltså, nær jag inte har en datorn i nærheten kan jag typ ligga och tænka ut massa saker jag kan skriva. Men så fort jag sætter mig hær så kommer det inte ut d;

men lite saker jag har gjort i helgen iaf kanske:

-druckit øl
-druckit drinkar
-druckit shots
-varit på en gaybar
-blivit upphånglad av en tjej på ovanstående stælle (med ascool blond kort 80-talsfrilla)
-varit på en annan gaybar, dær jag gick på toaletten med en random asgay kille som jag blev kompis med i toalettkøn, som hade kollat på emIL (uttalat så) i Lønneberga nær han var liten. Så det førsta han sa var typ:  Åh du ær svensk, då kænner du Krøsamaja? d: Sen dansade jag i vad som inte kændes som alls længe, men tydligen var det før solen hade gått upp før længesen nær jag gick ut dærifrån.

(o)lyckligtvis har jag blivit væn med en bartender som tycker jag ska komma ner till hans jobb varje dag, och nær jag gør det så bjuder han mig på drinkar & sæger att vi ska på tequilabar nær han slutar klockan 1.

Jag kan alltså bli full, gratis, varje dag, om jag vill...
Den hær staden har dåligt inflytande på mig.
Jag har glømt bort att jag kom hit før att skaffa jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0