take of that polka dot bikini, girl

I fredags var jag lycklig, full & "en så jävla skön tjej med blonderat hår, rosa brillor och snygg röv" (glajjorna utan glas som jag snodde av Määx). Somnade på en efterfest, fullt påklädd och mitt i ett garv till något klipp med typ Johan Glans.

Mest önskade låten på efterfesten (av mig och Stina): LMFAO - I'm in Miami Bitch d;

I lördags påpekade jag typ 20 gånger i timmen för alla i min närhet att jag ville lägga mig ner och dö. Jag tror verkligen att ju mer (oftare) man festar desto mindre bakfull blir man?! För sådär dåligt kan jag fan inte komma ihåg att jag brukade må förut.

Kommentarer
Postat av: Cici

Har inga pengar på mobil så kunde inte svara på ditt sms du skickade på tåget!! Hoppas tågresan gick bra, och att du kunnat andas ut där nere. Du kommer vara saknad hela tiden och fram tills vi ses igen bara så du vet!!!!!! :) LYCKA TILL nu. Hör av dig, kram kram kram puss puss puss <3

2009-05-06 @ 07:50:20
URL: http://cicii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0