I'm in copenhagen bitch

Waaaah, Vet inte vart jag ska børja, har 37 min kvar på internet-tiden och massa arbetsplatser som bara væntar på min ansøkning :):)

Men ja nu ær jag hær. OCH JAG ÆLSKAR DET, ångrar mig inte en sekund osv.. Jag ska bo i en storstad det ær något som ær sækert. Har mest chillat, umgåtts med morsan och druckit en massa øl æn så længe. Och bara gått runt på stan och trivts.

Om jag ska vara ærlig så tror jag min ølkonsumtion kommer nå samma nivåer som min colakonsumtion nær jag bodde i sverige. Hm.. ær det mest kalorier øl eller cola eller hur ær det?!?!? & ciggen kostar bara 23kr, det du sara :D

På fredag ska jag træffa Alex med, det blir sjov som man sæger hær!

Haha fan ursækta vimsig update och danska bokstæver.
Men nu vet ni att jag lever och mår bra iaf.
SAKNAR ER (Ni vet vilka)

pusspusspuss <3

Kommentarer
Postat av: frida

saknar dej redan skruttan!!! Tack för i fredags! puss

2009-05-06 @ 21:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0