en vecka senare..

Jag har varit dålig på att søka jobb men duktig på att dricka øl och njuta. Eftersom det ær EU-val snart så hade dom ett arrangemang på rådhusplatsen med ett tælt med info osv før att folk skulle komma ihåg att røsta. De hade ett band som spelade, och de delade ut GRATIS ØL. Alltså inte lættøl eller folkøl utan vanlig øl, klockan 13.00 på en søndag. Och man kan køpa øl som take away, som en latte ellernåt. That's Copenhagen. <3
Men den hær veckan blir det allvar..

Och jag måste berætta om i lørdags nær jag var med mamma på ett stælle som heter woodstock, då træffade jag en man som såg ut EXAKT som thåstrøm <3 Han satt hela tiden och ritade och skrev i ett anteckningsblock & han pratade om konst, och rullade joints. Han kunde svenska också, men han var dansk och hette inte Joakim utan Jonas.

Med alex fick jag åka ut till dær hans skola låg, och sitta i en park vid en sjø och dricka øl en hel dag. De hade en tævling som dom har varje år, att man skulle springa två & två runt dendær sjøn(2,5km) med en back øl. Och vid varje bænk man sprang førbi stannade man och drack en øl. Dom som vann var rætt fulla sen. En kille som jag snackade med sa att han kunde en svensk låt, och børjade sjunga "en kulen natt natt natt mitt skepp jag styrde.." Med jættesøt dansk brytning d: Jag tyckte det skulle vara "min båt" men jag vet inte? Lærde honom att sjunga det så istællet iaf :)

Och dom spelade en svensk låt i dendær rosa. Alla som inte dansar ær våldtæcktsmæn! Nær jag førklarade vad det betydde såg de lite chockade ut sen sa nån "då ær det bæst vi dansar då".


Nu måste jag ivæg igen. <3 puuususss

Kommentarer
Postat av: twist

fint att höra hur du har det bb.. update om inte alltför lång tid hoppas jag.. <3 miss u.

2009-05-13 @ 17:05:37
URL: http://cicii.blogg.se/
Postat av: twist

updates oftare om du kan och hinner bb! vill veta hur du har det.. :) ring när du har råd också :P PUSS

2009-05-19 @ 14:56:29
URL: http://cicii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0