no stress at all would waste our time

Åh jag vill vrida tillbaka klockan inatt. Uppleva igen, göra om, kanske göra annorlunda.. Eller det spelar inte riktigt någon roll nu. I alla fall bara vara där igen. En lekpark en sommarkväll, på ett tak med en solnedgång, en låt och en kyss. Eller några..

Tack för att du påminde mig! Allt det betydde mer än jag fattade då & du betyder mer än du vet <3

Minnen från min förmodligen bästa & konstigaste sommar (:
När jag jobbade på ICA & var fri från ...
Hur fan kunde jag falla tillbaka?










Kommentarer
Postat av: Anonym

"Dark Truth"



With our eyes open, to love is all we can do

With our eyes closed, we know that it is true





2009-03-23 @ 19:00:44
Postat av: Malin

Jag tycker den översta bilden är helt fantastiskt vacker på dig :)

2009-03-25 @ 20:16:42
URL: http://endelavmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0