narkotika hela långa dagen

Hej jag heter Simone jag är 20 om några veckor och jag är inte vuxen än, inte ens i närheten. Jag vill inte ta hand om mig själv och träna/äta regelbundet och lägga mig i tid på kvällarna. Jag vill inte att mitt största nöje i livet ska vara att åka på fiskeutflykter med min pojkväns familj eller middag med något annat par eller lägga en ansiktsmask och kolla på en tv4-film. Jag vill inte tro att jag kan berätta för någon vad som är viktigt här i livet och vad som inte är det.

Jag vill supa mer än vad jag tål och göra saker jag ångrar eller inte ens minns efteråt och sen vill jag vara bakfull och göra ingenting hela dagen efter. Jag vill gärna ha urringade kläder,tuperat hår och en jävla massa kajal, jag vill röka varje dag och äta fet snabbmat för att nästa dag tycka jag är fet och äta ingenting alls.

Jag vill vara lat och jag vill inte behöva tänka på någon annan än mig själv. Jag vill ha orealistiska drömmar och naiv syn på kärlek och livet överhuvudtaget. Jag vill tro att någon jag känt en vecka kan vara mannen i mitt liv för att han kollar på mig som att jag är det finaste han sett eller skriver ett gulligt sms. Och jag vill kunna hångla med 4 killar och en tjej för att sedan ligga med den snyggaste av dom, bara för att jag kan och har lust.

HAHA. Om man nu måste välja då. I alla fall så är jag hellre lite destruktiv och galen men fri, än inrutad, trygg och duktig.

Och jag hoppas att jag aldrig börjar ta mig själv på för stort allvar d;

Kommentarer
Postat av: Albin

True word!

Haha, bäst!

2009-03-24 @ 13:43:44
Postat av: DayDream 66



Reality Junkie?

Hell no!



A Garbage Soul?

Hell yes!



Attract the dirty words

Distract a fucked up world

2009-03-24 @ 19:28:20
Postat av: lovisa

precis! men att döma efter att ha sett the hills är justin ett svin :( fast det är ju ganska snyggt på honom.



tack och detsamma! :D

2009-03-25 @ 17:11:01
URL: http://lovisahh.blogg.se/
Postat av: lovisa

haha. mhm. spencer är väl rätt schysst? :)

2009-03-25 @ 20:07:56
URL: http://lovisahh.blogg.se/
Postat av: lovisa

haha. han är inte så fin han, nej. :D

2009-03-28 @ 02:59:57
URL: http://lovisahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0