i drömmen håller du i min hand

Hejhejhej

Jag sitter och fryser massa, eftersom jag var ute för en timme sen, och är avundsjuk på alla jag känner som bor utomlands just nu.. Annie i Taipei & Andrea & Alexandra i Indien, min morbror är också i Indien & Carl sitter och svettas i Mexico!! Om jag hade haft 7000 hade dom gått till en flygbiljett ;o (fast egentligen till en dator kanske)

Köpenhamn är ju inte varmt heller precis, men det går framåt med dom planerna iaf (: Vet att folk undrar varför jag är kvar här och så, alla verkar vilja bli av med mig :D:D men det är liksom anledningar som rör min familj osv inget jag tänker gå in på!

& nu ska jag laga någon mat utan kött (: går hur bra som helst dethär, jag behöver inte ens tänka på det!



Well, this is an invitation
it's not a threat
if you want communication
that's what you get
I'm talking, and talking
but I don't know how to connect
and I hold the record for being patient
With your kind of hesitation

I need you, you want me, but I don't know
how to connect
So I disconnect
I disconnect...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0