tidsfördriv

Alltså tålamod är inte precis min främsta egenskap. Och det enda jag gör nu är fan att vänta. Bland annat så väntar jag på..

Att hockeyn ska ta slut så att jag kan fortsätta kolla på Donnie Darko.
Att folk ska sluta vara sjuka osv så jag får se Blair Witch Project någon jävla gång, är den äcklig btw!?
Att det ska bli helg så Sara slutar jobba hela tiden och jag får träffa henne.
Att fittmånaden mars ska ta slut så det kan bli 1a april så jag kan åka till Jönköping och SUPA SKALLE, (som en söt vän uttryckte sig en gång i ett sms -vad gör du? -jag super skalle!), och sova med Johan<3
Att mitt liv som 19åring och förbannelsen att bli nekad på systemet ska ta slut, det vill säga 11 april. I lagom tid så jag hinner handla där en gång innan jag åker till Danmark och alltså lika gärna kan vara 19 igen. Vilket även är på påskafton och även då är det SUPA SKALLE som gäller.. men det vet ni va? Att det är obligatorisk närvaro för alla jag känner, det innebär typ alla som någonsin pratat med mig, eller alla som läser min blogg just nu, tillexempel du! (Vissa undantag)
Att det ska bli veckan efter påsk och dagen när jag & Alexander åker till Köpenhamn (Och jag inte åker med tillbaka)
Att jag ska hitta en femtiolapp nånstans så  jag kan köpa cigg..
Att det ska bli sommar så jag kan bli brun, eller fräknig eller vad jag blir nu för tiden.

Liksom vad gör man istället för att bara vänta hela dagarna? Om man nu är allergisk mot nyttiga sysslor som att städa eller träna & liknande astråkiga saker. Det blir ju mest att jag sover eller sitter här och blir dum i huvet ;o

Förresten, ett viktigt tillägg på min önskelista(några inlägg ner): Kanye West-brillor i den oerhört självklara färgen lila :D Undrar om det är normalt att älska en färg så mycket som jag älskar lila?
Jag ska nog göra bloggen mer lila..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0