avundsjuk

Jaha, här satt jag och tyckte att jag hade en bra dag och allt var toppen. Härligt vårväder, sovit bra, fått lite saker gjorda och dessutom kollat igenom en säck kläder som jag la här när jag flyttade från Huskvarna till Jönköping för att de var för små.. och hittat lite jag kan ha igen, = NÖJD!
Hittade också ett par jätteutsvängda ;o (hur tänkte jag?) jeans som hade varit helt perfekta att ha i lördags, så hade folk fattat att jag inte var indian utan hippie. Men men, vem hade trott att kolla igenom gamla kläder är smart att göra innan en maskerad!
I vilket fall som helst var jag på finfint humör.. tills jag får de här bilderna skickad till mig:





Och sedan en redogörelse över feta hemmafester och ännu fetare uteställen och hur extremt hög liggpotentialen är i evigheter efter evigheter. Så nu blev jag deprimerad igen och vill åka till Mexico d:
Ganska coolt sammanträffande att Johan ska till samma stad och plugga.. kanske ska be att få följa med i hans resväska (a).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0