nytt år, nytt liv?

okej nu kan jag faktiskt inte hålla mig längre

HEJ BLOGGEN <3
saknat mig va.. hm ja, detsamma.

2009 nu alltså, året när jag ska fylla 20 och förhoppningsvis bli vuxen!
varit en helt okej första vecka, men gått sådär med vuxenheten
har redan hunnit festa 3 gånger om man räknar nyår. vilket nog är ett dåligt tecken

därför, eller jag vet inte om det var därför men ändå, bestämde jag och sara oss idag för att köra detox nästa vecka och rensa kroppen från gifter och skit. alltså ingen alkohol eller cigg eller godis eller cola ;o på typ 7 dagar, bara frukt & grönsaker ungefär.

klarar jag det så klarar jag väl vad som helst som det här året kan föra med sig?
tänkte köra en såndär lista alla har med allt som hänt osv under 08, men insåg att den skulle bli alldeles för deprimerande att läsa (och skriva) men gör en egen tror jag

bäst 2008 (i någon slags kronoligisk ordning)
kentkonserten 9/2
köpenhamn på alla hjärtans dag
jag & johan i uppsala på valborg
"plugga" med camilla d:
absolut gotland
ålandsresan
kåren, capsning och alla sittningar och allt med sexet
hultsfred med johan nugge och madde (sara lite med)
arvika med mig själv
åhus med cecilia
insparken
cigg och skitsnack med andreas
att jag blev blond & korthårig
kim<3
att vara full med sara :)

tack alla inblandade, och tack mig själv för att jag påminde mig själv om hur kul mitt år var ändå.
puss ses snart


Kommentarer
Postat av: CICI

..:)

2009-01-07 @ 20:35:55
URL: http://cicii.blogg.se/
Postat av: Johan

Kom till mig nuuuuuu :( pussssaaaaarr

2009-01-12 @ 22:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0