memoria

Idag vaknade jag tidigare än önskat, och jag hade en jobbig känsla i kroppen som inte ville försvinna.. jag kände att jag behövde göra något som var iaf lite konstruktivt. Väldigt irriterande känsla när man inte har ork till det d: Men jag bestämde mig iaf att städa som en tok och satte på Rage Against The Machine på högsta volym..

Så nu kan man ju tänka sig att jag lyckats att förbättra utseendet här inne! istället gjorde jag, typ 15 min in i städningen, "misstaget" att öppna en garderob som är fylld med kläder jag inte tog med mig när jag flyttade,hur gamla som helst alltså (: allt var i en jävla röra som jag bara var tvungen att, inte vika ihop och sortera, men riva ut och prova allt jag nu kunde få på mig. Så om jag hade haft en kamera så hade det här kunnat bli det roligaste inlägget i hela min blogg!

Jag fick för mig att vissa saker kan jag ju använda, om jag nu känner för att klä mig lite mer 90tals-trash. Och det gör jag väl? Mina bästa fynd blev iaf min mammas stones-tröja & lite mysiga stickade tröjor. Nästan som att shoppa på second hand. Och om magtröjor & platåskor skulle bli mode behöver jag inte köpa nya kläder på länge, nästan så att jag önskar det så jag kan använda mina gamla favorittoppar som numera slutar 10cm under brösten ;o Så istället för att vara städat är det kläder lite överallt i olika högar nu.. Men jag blev lite lyckligare för stunden. Kanske tar städningen imorgon istället!

Nyss kom pappa in och hälsade från min gamla tränare att det var en ledig plats i laget d: Komisk tanke att jag skulle springa omkring på en handbollsplan jag som inte går upp ur sängen knappt & spenderat senaste 2 åren med seriöst ANTI-MOTIONERANDE på alla tänkbara sätt.. Men fan vad roligt det skulle vara!

Dagens film blir Stanley Kubricks Dr Strangelove, den lär vara lite genialisk vad jag förstått. We'll see.





(Vet inte hur mina inlägg blir så jävla långa varje gång, jag måste försöka sluta med det)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Handboll ? Men gud.. ^^ I Nässjö? Mjaaaa.. handbollen saknas, men Nässjö HF? (Ps kul att du börjat blogga så mycket:)

2009-02-25 @ 10:43:46
URL: http://cicii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0