sean penn, igen

Ännu en natt som aldrig tar slut... är väl ganska proppfull med tankar & känslor osv (som man blir av att vara ensam denhär tiden på dygnet) men jag har inget att dela med mig av nu ändå.

Bara det här klippet från igår natt.. ett av tillfällena när jag knappt kunde låta bli att gråta.

Sean Penn blev alltså oscarsbelönad för rollen som Harvey Milk, den första öppet homosexuella politikern i USA som blev vald till ett ämbete. Den filmen är så fylld med äckliga åsikter & fördomar & hat och man blir rädd & förbannad för det var verklighet då och det är fortfarande så mycket sånt kvar. Filmen som helhet är däremot ett rent lyckopiller eftersom den vinner över allt det.

Anyway så är hans tacktal riktigt bra så kolla på det nu

Så kan jag sluta tjata om denhär filmjäveln någon gång sen kanske
Men se den också när den kommer sen förresten!!





Och nu får det nog bli extra mycket Sean Penn-natt, eftersom jag ska kolla på Mystic River som gick på tv förut.
(om någon har sömntips är det välkommet btw)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0