neverending story?

2 mar 2007, 23:26

So here I'm standing I just can't believe my eyes
I don't recognize you Complements and your disguise
You make it ugly You make it look so bad
The story of the two of us
The ending's just to sad

Irreplaceable That's what you said I was
More like disposable
And so I went from blank to blank
From dust to dust

And so it's over so it's gone Nothing left here to be done
But I remember what I heard
Forever was the word
Forever's what you told me
Guess I'll just have to learn
That probably (most likely).. That you never loved me at all

så som hon sjunger . (marit bergman) så vill jag känna.
fast jag kan fortfarande känna lukten av dig på min hud sen innan idag, och smaken av dina kyssar .. & jag kan inte släppa taget. aldrig släppa taget inte så länge du kysser mig sådär



Jag läste det nyss, som jag skrev för 2 år sen.. och jag känner exakt likadant idag, och igår,och imorgon.
Varje gång jag har bestämt mig för att nu orkar jag fan inte mer, har jag ändå på något sätt hamnat där igen.
Varför kan jag aldrig sluta? Varför är du kvar hur mycket jag än försöker rensa ur dig?

Det är fan pinsamt att jag aldrig lär mig.
Men nu försöker jag iaf, och det gör ont.. men dom säger att sånt går över.
Fast vad fan vet dom.



I alla fall, så försöker jag att inte skriva här så mycket eftersom det mest blir sånthär skit hela tiden d:
Men det är liksom skönt ibland så det är svårt att låta bli.. Annars är allt som vanligt, upp och ner men mest ner.
Idag har jag en lite bättre dag än vanligt, kanske för att jag sovit lite bra dom senaste 2 nätterna (på bekostnad av andra ;p haha förlåt) och för att Robin fick mig att lyssna på må-bra musik förut (: Och jag tror att mitt mål för dagen är att skramla ihop pengar till cigg & så att jag kan åka till cecilia imorgon!

p.s har brunt hår igen, och kanske bostad i cph snart om jag har tur och om jag tar tag i allt lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0