appearances can be... deceptive


Do you cry out in your sleep?
All my failings exposed
There's a taste in my mouth as desperation takes hold
Is it something so good just can't function no more?




Hej nu kan jag inte sova och så.. igen.
kanske för att det är det enda jag gjort senaste 2 dagarna
eller kanske för att...

Aja! ganska förvirrande vecka,
jag tror att jag kanske mår bättre än jag tror d: eller tvärtom, svårt att säga.
jag vill inte känna efter för mycket (:

Iaf, onsdag blev det spontant festande och det är ju alltid bäst!
till följd av detta sov jag i stort sett HELA torsdagen och det var fan helt underbart
men på natten märkte jag att kanske något är lite fuck,
slutade med att fredag & lördag blev pissiga sjukdagar. sova sova sova alltså

Ikväll har jag alltså varit hemma bara,
och nu på natten blev jag påmind om massa gammalt,
såntdär fint som helt plötsligt bara inte finns längre..
och så undrar jag vad fan som hände, fast det vet jag ju så jävla väl egentligen. kanske.

Imorgon natt (inatt alltså) är det iaf nörderi för hela slanten, av bästa slag :D
OSCARSGALAN 09

Har dock misslyckats med att se alla filmer jag tänkte hinna med..
The Reader
Doubt
The Wrestler

& Revolutionary Road
är de jag har kvar som jag gärna vill se, och kanske Bolt också fast har redan bestämt mig för att Wall-e ska vinna bästa animerade så den är väl skitsamma (a) får väl se om jag hinner komplettera lite innan eller om jag sover hela dagen nu d: Jag hoppas iaf på att Milk vinner bästa motion picture (eller bästa manliga huvudroll), jag tycker den är helt underbar, men skulle tro att det blir Slumdog millionare. inte för att den är dålig heller, någonstans!! men fan, Milk bara rörde & upprörde mig så jag inte kunde sluta tänka på det riktigt sen liksom.

Trodde jag skulle få sitta uppe själv och kolla (eftersom min bror tydligen tyckte det var viktigare att gå i skolan på måndag så han hellre spelar in) ;o Men från ingenstans dök en liten hjälte upp och erbjöd sitt sällskap, råkar bara bli att jag måste kolla på en kanal med turkisk text och säkert turkisktalande speakers eller vad man säger ;o ;b intressant, eller nåt!

Måste få påpeka en nice sak jag aldrig riktigt tänkt på förut d:
BRAD PITT har jag nog varit kär i sen jag gick i mellanstadiet ellerså (jag hade en hel vägg med bilder på bara honom). Ingen kan nog förneka att han är/var sjukt jävla het, men jag har aldrig tänkt på att han är en duktig skådespelare riktigt, utan bara på detdär snygga (som hans smilegropar, blick, läppar, "bone-structure" och för att inte tala om kroppen) Men herregud han är ju så jävla grym också och spelar så klockrena roller, & i jättebra filmer such as Snatch, Fight Club, Twelve Monkeys, Sleepers, Se7en, och jag menar dramafilmerna också, typ Benjamin Button nu är också amazing och Höstlegender som var den bästa jag visste förut.. och ja jag vet inte var jag ska sluta ens! (Rubriken är ett av hans citat från filmen Burn After Reading som är helt crazy och som han också är klockren i, btw)
Kanske helt meningslöst att skriva om, och det är säkert(förhoppningsvis) bara jag som snyggdiskriminerat honom hela mitt liv d: men vill bara stå lite extra för min kärlek en av världens sexigaste män <3



Mm, yummie! när jag nu ändå inte kan sova så får nog bli lite Brad Pitt-tittande istället (:
God Morgon & Grattis till hur många filmtips som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0