ain't got nothing but love, babe

Jag har precis haft någon slags aha-upplevelse angående typ "kärlek" osv, någon kanske har fått uppfattningen av att jag är ganska sårad & bitter och alltmöjligt sånt.. Alla eventuella såna känslor gick över för ca 30 minuter sen, kanske inte for good. Men defentivit ändrade jag synsätt på hela skiten, jag har väl gått från ledsen till förbannad till whatever skyll dig själv, ungefär, för att beskriva det utan massa detaljer :D

Den underbara lilla segern & underbar Beatles-musik is making this day gorgeus! Om ni mår dåligt någon gång så lovar jag att Beatles hjälper mot nästan allt..




JAG kan i alla fall inte lyssna på (till exempel) den här låten utan att känna att livet nog är ganska fint ändå :)

And anytime you feel the pain
Hey Jude refrain
don't carry the world upon your shoulders
For well you know that it's a fool who plays it cool
By making his world a little colder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0