spänningen stiger..

Kommer jag överhuvudtaget hinna tvätta innan jag åker till Sverige?!?!

Min sista chans är nämligen imorgon, klockan sju igen såklart. Råkade ju sova förbi dagens bokning också.. Vad mycket lättare det var när jag bodde hos pappa, eller i korridoren med dessutom, då kunde man springa och tvätta mitt i natten (kunde man i min och Emilias lägenhet också tills hyresvärden klagade på att det lät upp till dom, vilket var vääldigt konstigt eftersom man inte ens hörde något till oss som bodde precis över källaren).

Det börjar liksom bli ganska akut brist på sånt jag kan ha på mig, speciellt i tros&strump-lådan (om jag nu haft en låda) vilket såklart är lite jobbigt, men har som tur är ingen het date de närmaste dagarna. Har dock fortfarande väldigt gott om t-shirts, det kommer jag nog aldrig mer ha brist på i hela mitt liv efter fyra månader som proffskleptoman på jobbet.

Ja nu vet ni det, fortsättning följer imorgon alltså..

OCH MUSIKHJÄLPEN ÄGER FORTFARANDE, JAG TROR JAG ÄR KÄR I ALLA SOM ÄR MED DÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0