morning tv & late night music

Haha så härligt, har haft tvn på utan ljud hela natten istället för lampan. Och nu visar dom det underbara programmet Bananer i Pyjamas. Jobbiga minnen om allt för tidiga frukostar till Lattjo Lajban kommer fram i mitt huvud (jag har aldrig varit en morgonmänniska). Tur jag inte har ljud på, det är ganska irriterande att se tecknade/dubbade serier som man är van låter på ett visst sätt och så är det helt plötsligt på danska.

Har haft en spotify-battle förut som resulterat i en extra grym sovlista, så tack och hej för inatt. Hade förresten sovit för längesen förmodligen om min medtävlande hållt sig till lugnt&mysigt istället för att spåra ur och byta ämne till festmusik. Satt här och var astaggad på att supa klockan 04 en söndagnatt bara för det.. Inte lyckat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0