I bike copenhagen

Min ekonomi den här månaden är under dräglig nivå så jag har inte råd med busskort, dessutom ska jag ju hem på semester i 2 veckor så rätt ovärt att köpa ett månadskort. Därför har jag lånat morsans pimpade cykel som hon köpte sig förra veckan för en hundring. Den är alltså rosa med flames på och heter Elektra! Känner mig häftigast i stan. Eller jag kände mig häftigast i stan tillsjag cyklat 1km och var totalt andfådd och röd i ansiktet. Har inget minne av att det var så jävla jobbigt att cykla?! Värsta jag varit med om sen jag blev tvingad av pontus att springa runt munksjön förra våren. Och det här ska jag utsätta mig för minst 2 gånger om dagen fram till jul :o vardagsmotion ftw liksom.

Vad sker annars i mitt liv undrar ni säkert? Jo här ska ni få höra:

- Jag har blivit lite beroende av ett spel på min mobil som jag hittade idag när det var dött på jobbet.

- En bok jag reserverat på biblioteket är klar för utlåning.


- Kanske får en inneboende i januari.

- Har, som jag lovade Cecilia igår, skaffat en engångskamera för att dokumentera hur jag har det här nere lite och sen visa. Bilderna jag tagit hittils är typ "mamma dricker cola på en bar" och "jag och full kille som jag inte känner som också ville vara med på kort"

- En jag känner litegrann har blivit skjuten.

- Är avundsjuk på Saras julpyntande och julgran. Jag har inte ett enda julpynt i min lägenhet, har inte ens ätit eller druckit något juligt eller skaffat en julkalender. Fast drack en rom och cola förut som påminde lite om julmust, har kollat lite efter recept på vegetarisk julmat och försökte även göra en julig playlist på spotify. Men kom inte på så många jättebra jullåtar?

Kommentarer
Postat av: porque no?

jag har en skön julskiva.. Är inget big fan av julen direkt så mitt förslag är "Fuck Christmas and Fuck You"

2009-12-02 @ 19:44:51
Postat av: sara

Snart kommer du hem mitt lilla pojj! Och då kan vi sitta i min soffa tillsammans och titta på min jättefina julgran och dom andra pynten :) Och sen ska vi festa så mkt vi orkar! Jag längtar massamassamassa <3

2009-12-03 @ 18:28:51
URL: http://saraandero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0