guess what

Jag har tvättat :D Trodde ni inte va? Nej inte jag heller inatt när jag låg och vred mig och räknade ner på klockan hur jag fick mindre och mindre tid att sova. Men johooo!

Var lite sen och såå nära att skita i det och somna om istället, ställde till och med om klockan och vände mig om. Men en liten röst i mitt huvud som kanske kallas självdisciplinen viskade, knappt hörbart, från långt långt därinne att jag skulle ångra mig senare om jag inte gick upp. Tack för det kompis (även om jag tycker du kunde hojta till lite oftare). Vilken tur ändå att jag känner mig själv så bra och började planera det här projektet redan i söndags :p

Nu känner jag mig ganska duktig men mest trött. Ska ta två timmar i sängen med p3 och ja, MUSIKHJÄLPEN!!! Vad tjatig jag är men så får det vara. Mitt spotify är helt överflödigt den här veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0