har jag rest tillbaka i tiden?

Ursäkten för att jag verkar ha övergivit min blogg är för att jag sen jag åkte tills Sverige har haft det alldeles för roligt, trevligt, underbart, mysigt och nästan exakt som förra vintern/våren innan jag åkte. Bara ganska mycket mer intensivt. Det är faktiskt rätt överväldigande och förvirrande för mig.. Det känns liksom som att mina åtta månader i Köpenhamn bara var en konstig dröm eller nåt för ingenting har ändrats sen dess och det är nästan läskigt.

Och en annan anledning är att några av mina hemliga bloggläsare avslöjat sin identitet, vilket fått mig att fundera över vad jag egentligen skriver om här och att jag kanske borde lägga ner totalt eller i alla fall censurera vissa saker?! Men kom fram till att låta principen "all läsning sker på egen risk" gälla istället.

Blir inte så mycket smaskiga detaljer nu dock. Kände bara att blogga lite var precis vad jag behövde nu när jag inte riktigt orkar sova för att jag nyss kom hem från en typisk bli spontanhämtad i bodafors mitt i natten för att kolla på hockey(med traditionsenlig lek som om man har otur och är för full kan sluta med att man sitter utan kläder och blir utskrattad) och snacka massa skit och garva åt ingenting och ha kuddkrig-natt. Minus alkohol då, det fick jag nog av på juldagen som alla som träffade mig vet, speciellt Annie - förlåt förlåt förlåt och tack. Lika bra att hålla sig ifrån det där nu liksom.. tills på nyårsafton alltså he-he-he.

Så är det med det. Nu gick Mariette upp och åkte till jobbet :o Kanske dags att tänka på refrängen för min del? Eller en film? Åh så underbart med semester <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0