det snöar i köpenhamn


Förra nyår <3

Och snart ska jag fira mitt 3e nyår i rad med bästa sara. Endast lite mer än tre dagar, sex timmar på jobbet och lite småfix kvar sen är jag hemma (:

Mitt tvättande idag gick inte helt enligt planerna, somnade inte alls på nästan hela natten och kom 20min försent till tvättstugan så någon hade snott maskinerna. Så jag gick och la mig igen, hittade inte mina nycklar när jag gick upp och skulle till jobbet så kom 25min försent dit med. Snöade som fan också så kunde inte cykla utan fick planka på bussen istället.

Ovärd dag. Men nu är dett vitt här för första gången i vinter, mysigt så länge man slipper vara ute. Nytt försök i tvättstugan i morgo bitti.

Kan förresten inte sluta lyssna på musikhjälpen. Underbara programledare, bra musik och man återfår tron på mänskligheten - Bättre än bra. Önska låtar ni som har svenska nummer!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tjena baby.. Skulle bara säga att jag skulle behöva ta ett tåg in till Nässjö vid 15.09 på måndag. Ska till Kommunal och de stänger vid 17.00.. ! Kan du planera efter det tror du? PUSS MISS YA :*

2009-12-17 @ 11:09:45
URL: http://cicii.blogg.se/
Postat av: M

Jag hatar snö, det är bara kallt och äckligt : (

2009-12-17 @ 15:30:27
URL: http://thenewview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0