jackmysterier

Igår skulle jag inte bli så full hade jag planerat, hahahahhahahah nej just det. Har varit så sinnessjukt bakfull idag att jag skulle vilja skriva "nej nu ska jag nog inte dricka mer innan jag åker till Sverige" men insåg ungefär direkt när jag tänkte det att så kommer det ju inte bli. Har ju tillexempel lovat att vina med en som heter Martin imorgon efter jobbet. Min (fast egentligen mammas) jacka är spårlöst försvunnen efter inatt, det är den andra jag tappar bort sen jag flyttade hit och den ca 25e någonsin. Jackor och mobiler vill liksom inte ha med mig att göra tydligen. Förstår inte hur det går till, jag menar borde jag inte märkt att det var kallt så in i helvete ute?

Jaja det här fick bli dagens största ansträngning av hjärncellerna, puh. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: porque no?

Dom kanske är hos mig. Brukar ligga kvar massa jackor efter fester hemma hos mig :/

2009-12-06 @ 23:33:48
Postat av: Simone

Haha, lämna tillbaka tack! jag fryser i min sommarjacka :p



Hittar inte julmusiken du tipsade om förresten :/

2009-12-07 @ 13:38:56
URL: http://climbingupthewall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0