up the morning

Fråga mig inte vad fan jag gör uppe.. det passar inte in i mina planer alls. Blir inte mycket tid att ta igen den här sömnen innan ikväll och då är det försent eftersom jag liksom tänkt festa hela natten.

Har varit helt uppstressad & på jävligt dåligt humör mesta tiden de senaste dagarna & mest inatt. Onödigt.
Men Kapten Röd ändrade på det lite inatt(morse), och sen lite Babyshambles. Och sen att jag faktiskt faktiskt faktiskt fyller TJUGO fucking år idag. Och jag får en tatuering i present & jag ska gå till systemet sen. Det verkar bli asbra väder med. Och jag ska grilla (grönsaker d;)

& JAG SKA BLI FULL /dansig/smart/rolig/glad/pratig/skön/galen/vass/trevlig/soft/fin/härlig/lös/dansig/kysst/hånglad/hård/farlig/mjuk/smal/mystisk/fräsch/funky/skarp/hyllad/tuff/älskad/ IKVÄLL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0