moi et les taches de rousseur

När jag hade ätit alldeles för fort förut & ringde till Sara för att hon skulle hålla mig sällskap när jag tog min efter-maten-cigg, så lipade jag lite över hur mätt jag hade blivit. Sen pratade vi om massa asviktiga saker som hur man ska rösta EU-valet & vad vi ska äta på fredag när vi ska mysa. Vi kom efter mycket diskussion hit & dit fram till F! (för att Gudrun Schyman är cool) & Kärleksmums med extra gojs d; Sen började jag klaga på att jag var hungrig, då insåg jag att det helt plötsligt gått flera timmar sen jag ringde henne. Så bra är hon <3

Sen ringde mamma och skröt om vädret i Köpenhamn och sa att jag skulle börja kolla på biljetter nu. Lite scary att det ska bli verkligt helt plötsligt när jag pratat så jävla länge om det nu. Liksom bara en sån grej som vad jag ska ha med mig? Och att jag måste hinna träffa och pussa sönder alla bra människor jag inte kommer träffa på ett tag sen!

Imorgon måste jag gå upp tidigt igen för då ska jag & Mariette tatuera oss. Och förut lekte jag med pappas kamera & tog kort på mig själv och mina fräknar, bara för jag är så jävla nöjd med dom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0