suck a fuck

Min skitdag har typ vart: snorpapper, halsont, Babel (Brad Pitt-film), dr House, kladdkakssmet, packlista & the Beatles
Natten får innehålla: Lite mera kladdkakssmet & snorpapper fast med fina tillägg: Te, täcke & EN FILM MED JAKE GYLLENHAAL <3 Undrar när han ska komma och fria till mig och göra barn med mig osv?? Känner mig ganska redo.

En sak jag verkligen gillar med min dator (min gamla som jag har för min andra är totalpaj) är alla trevliga gamla låtar jag brukade lyssna på som dyker upp här och där. Exempelvis den här underbara som är rena lyckopillret i en förkyld Simones trista vardag.




Saker jag inte gillar med min dator är att man inte kan använda usb, trådlöst internet och att den helt enkelt suger knull :o Som man säger i bra filmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0