no time for..

Hejfan. Dålig på att skriva här, jag vet. Dålig på att komma på något värt att skriva men nu skriver jag ändå bara för att.

Råkade ha en nice helg som fan, oväntat nog,  förutoma att det var alldeles för lite Sara Anderö i den. Och för lite flasha brösten på Sliver till No Time For Jackie Brown med Cissi (diskuterade inte det om brösten med henne skall påpekas, vet inte hur hon hade ställt sig till det). Men känner mig iaf lite extra cool som fattade vad deras bandnamn syftade på.

Men ja.. lagom mycket sol, grill, mys och sånt bra. Och kanske lite mycket Minttu black på fredagen. Såpass mycket att jag sjöng massor ;o Högt. Bland folk. Då är det illa. Men svårt att motstå Kent & Muse ibland när man är sådär full och allmänt lycklig <3

Endast 2 faktorer drog ner på min i övrigt asbra helg. Det ena var ett feltryckt korsord. Eller kan någon svara på vad VALVRADSRADER ska vara på 7 bokstäver? Inte ens bara ordet valvrad finns ju när man googlar ;o Damnit.

Det andra pallar jag inte ens nämna.
Whatever.
Jag drar ju ändå snart.

Kommentarer
Postat av: amanda

haha aaa south park är fan det bästa som finns. Det är som min egen lilla bibel och ett stort plus att dom vågar skämta om sånt som är "förbjudet". Det är synd att rätt så många inte fattar humorn i det :/ men det är tur att du är en så pass klok människa så du tycker att det äger också! Vi kan starta en south park klubb eller nått! Haha. Din blogg är grymm btw.

2009-04-27 @ 18:32:27
URL: http://cocaineusers.blogg.se/
Postat av: alicia

fin header!

2009-04-27 @ 18:57:24
URL: http://aliciapicia.blogg.se/
Postat av: Johan

Valrads rader är arkader! Så nu vet du det till nästa gång :)

2012-10-16 @ 15:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0