crash and burn

Dagens bästa:
När jag städade och hittade en kartong med gamla skivor jag lyssnade på i högstadiet sådär. Underbar Savage Garden-nostalgi <3 Sprang runt och sjöng som en idiot tills min bror kom hem & klagade för han skulle "göra läxor" (men med det menas egentligen att han ska spela gitarr).

Och när jag städat klart och kände mig duktig as hell.

Dagens sämsta:
Exakt allt annat. Fyfan. Vad pissdåligt mitt humör är. Har låtit något komma in under mitt skinn och nu ligger det där och kliar så in i helvete. Hatar mig själv för att jag ens bryr mig.



FÅR BLI EN CIGG & EN JAKE GYLLENHAAL-FILM NU SÅ KANSKE JAG BLIR GLAD.
Och en jävla massa alkohol i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0