take me out tonight, take me anywhere, I don't care I don't care I don't care

Ja här sitter jag och lyssnar på underbara The Smiths. Det får mig på så bra humör för det påminner lite om en speciellt bra person. (: Och jag försöker sluta proppa i mig av min från början stora men nu allt mindre godispåse. Men det verkar som att påsen och min hand har någon magnetisk dragningskraft till varandra, och att min mun styrs reflexmässigt när något sött/surt/chokladigt/salt rör sig mot den, för den bara fortsätter öppnas & sen tugga & svälja. Som kompensation för allt påskgodis jag inte kunde äta i helgen, förutom äckliga chokladägg, så gick jag upp och studerade innehållsförteckningen på varenda liten godispåse/låda/ask på Rostedts med förstoringsglas. Sen köpte jag typ allt i affären som inte innehöll gelatin. Ungefär. I alla fall så känns det som det i min mage.

Sitter också och hoppas lite på att någon bil ska hitta ut till det här öde samhället, och kanske ta med mig nånstans & typ dricka öl med mig. Vad ovanligt att jag är sugen på att supa på en tråkig vardag, och ännu mer ovanligt att ingen annan är det ;o
Men jaa, ni vet väl vad dom säger?
Arbetslös + Halvalkis = Skööön
.


Fast egentligen är jag trött, gick upp galet tidigt idag faktiskt för att vara jag. Och så handlade jag solglasögon, sommarskor & blekning till håret (men fan ingen bikini, det är ju det mest deprimerande som finns i hela jävla världen att försöka hitta! Ska införa allmän bojkott på det i år tror jag) så ja nu får det nog gärna bli sommar på en gång typ! (Y)



And if a double decker bus crashes into us
To die by your side is such a heavenly way to die
And if a ten ton truck kills the both of us
To die by your side
Well, the pleasure, the priveledge is mine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0