something from the heart

Mitt i mitt vanliga tråkiga datanördande.. Med bloggar jag egentligen tröttnat på men ändå fortsätter läsa och tusen bilder på meningslösa saker som folk vill visa upp på bilddagboken och inbjudningar till massa facebookgrupper jag säkert inte skulle klara mig utan (liksom hur ska jag annars klargöra för världen att jag till exempel INTE är en av dom som vill dejta Linda Rosing?). Mitt i detta och annat tjafs, så lyckades jag  hitta en jävligt skön blogg. Och tack vare den blev jag påmind om den här låten. Den är awesome. Älskar biten vid typ 1.40 "follow these steps.."

Och imorgon ska jag förmodligen till tatueraren och greja lite. Sen ge skräckfilmerna en chans till att bevisa att genren inte är en total katastrof. Tummen upp för det!



Skulle ju förresten inte tacka nej till Justins kuk i en låda som försenad födelsedagspresent.
Onödigt att vara kräsen, liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0