one night in rainbow-land






sexkreationsgrabbarnas  bastuspex.. hilarious
& någon slags dans? som blev fångad på bild, förmodligen precis i början av min minneslucka. (Andrea & jag)



Igår fick jag äntligen uppleva lite kårenkärlek, av bästa sort. Med mig hem har jag ett svidande skrapsår på handen, en svart lucka i minnet och den värsta bakfyllan sen.. ja förmodligen sen mina stolta kårendagar. Fan vad jag inser att saknar det livet och alla underbara människor! TACK FÖR BÄSTA KVÄLLEN PÅ LÄNGE <3

Jag har aldrig märkt förut hur mycket det kan guppa när man åker tåg,  det guppar och gungar och dånar och låter så in i helvete. Hela vagnen snurrar ju och slutar inte ens när tåget står stilla på stationerna. Det borde dom verklgen göra något åt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0