bound to pack it up and go away

Vad fan. Hade gärna skrivit av mig om en massa egentligen. Mina känslor är helt fucked up och överallt ikväll. Eller ja, de snurrar omkring någonstans mellan Köpenhamn och Nässjö antar jag. Hade kunnat erkänna hur jävla rädd jag är egentligen, för att jag inte har någon aning om hur det kommer bli osv. Att jag nästan kände att jag ville stanna kvar när Sara försökte övertala mig förut. (Fast det vill jag ju inte egentligen när jag tänker efter lite)

Men nä, jag orkar fan inte skriva idag. Jag orkar inte ens berätta om min asroliga & mysiga helg.

Måste bara få ur mig en viktig sak: JAG HATARHATARHATAR SKOSKAV SOM ALLTID SKA FÖRSTÖRA NÄR MAN ÄR NÖJD ÖVER NYINKÖPTA SKOR!! Har gått omkring och sett handikappad ut i helgen på grund av det. Mer än vad jag gör med min vanliga gångstil d; Och jag kan knappt ens ligga på rygg för det gör ont att ha hälarna liggandes mot madrassen. Frank håller på att klias och retas som fan med för att jag slarvat med insmörjningen antar jag. Damnit.

Nu ska jag fortsätta koncentrera mig på min trekant med Joakim & Joakim.
That would be Berg & Thåström alltså<3

Kommentarer
Postat av: Ayla Catpaw

Hahha jaa fy fan, det värsta är ju när skorna först ger en jäääävla massa skoskav och sedan till slut efter några veckor/månader har tänjts ut så mycket att man inte kan hålla kvar dem på fötterna längre utan att anstränga sig... >.< Aja. :P

2009-04-23 @ 23:15:45
URL: http://ayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0