if I don't write this blogginlägg, someone I love will die

Min helg har varit så jävla fin. Ganska ointressant dock, därav den överdrivet dramatiska rubriken..

Jag undrar om det är vädret endast, som gör att jag känner mig gladast i världen? Aldrig insett i så fall att jag är så beroende av sol & värme för att må bra. Men igår på ett bryggeriet som ingav noll feststämning (För att beskriva hur oparty det var: några äckel som roade sig med att taffsa på varje brud som hamnade mindre än 2 meter ifrån dem, mitt ex nya (i suppose) ragg (eller liknande) och två halvdäckade killar i ett hörn utgjorde ungefär 10% av folket som var där) hade jag helt utan att det egentligen hände ett skit, asroligt och mådde bara allmänt underbart hela kvällen. Märkligt som fan men jag tror det kommer inifrån med and i like it (:

Hoppas på fortsatt positiv aura kommande vecka också för har mycket att fixa right now och ett big decision att komma fram till. Jag och val (hur oviktiga de än är) brukar inte gå så bra ihop.

Såg ett program på svt idag om att många skolor börjar med undervisning på engelska i alla ämnen (utom just svenska då) och att det hämmar elevernas förmåga att uttrycka sig på svenska. Kom bara att tänka på det nyss när jag läste igenom det jag skrivit. ;o

Eh aja nu ska jag se en film, vet inte vilken än. Ar egentligen rätt trött för jag hölls vaken inatt av en tv som visade tv-shop på plågsamt hög volym samtidigt som mitt huvud kädes allmänt radioaktivt och fjärrkontrollen låg på okänt ställe. Men i fredags såg jag La vita è bella som jag velat se ett tag nu, och daaamn vilken fantastisk film, se den alltså!

Jag är ju helt förvirrad vet inte vad jag skriver om jag bara babblar. Ha överseende. Puss

Kommentarer
Postat av: alexandra



haha cooolt!

ja det är två mycket bra presenter :) hahaha Yes we do ;D



2009-04-06 @ 16:35:35
URL: http://alexandradr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0