a troubled teenager is plagued by visions of a large bunny rabbit that manipulates him to commit a series of crimes

Godkväll alla mina underbara läsare!

Idag är det torsdag, det är dagen mellan onsdag och fredag. Eftersom torsdagen bara inträffar en gång i veckan är det viktigt att man tar vara på den dagen tycker jag. Man har ju bara en gång i veckan på sig att ha en underbar torsdag, så då får man passa på och ta hand om sig själv och sånt. (Kände att jag ville dela med mig av lite fakta + visdomsord & skriva två likadana meningar på rad. Införa lite kvalitet i min blogg liksom)

EH, jag känner mig ganska störd för tillfället och trött. Det beror nog på att jag gick upp "astidigt" och sen spenderade hela fucking jävla dagen hos tatueraren, som vi kan kalla för Kent. Det var typ varmt och jobbigt och lite nervöst. Jag fick sitta massa timmar och vänta på Mariettes tatuering som tog en evighet & massa suckar från Kent att göra. Hon var dock cool & höll masken för det mesta. Förutom när det gjorde jätteont ibland, då sa hon "Nu tycker jag du är lite elak" till Kent med en ganska arg röst. Då suckade han ännu mer.

Under den tiden hann jag med att; Läsa en bok som var till för föräldrar som ville ha koll på vad deras barn gjorde på internet, där tipsade dom tillexempel om att man kunde registrera en användare på lunarstorm & liknande för att hålla koll på vad ungen sysslar med & vad man skulle göra om man misstänkte dataspelsberoende samt förklaringar på vad ROFL osv betydde. Stackars föräldrar. Förutom det så hann jag äta en jävla massa godis & röka ett antal cigg och hitta ungefär 10 nya tatueringar jag vill göra den närmaste framtiden. Detta till ljudet av p4. Den kanalen verkar ju fan endast bestå av att de upprepar exakt samma nyheter om och om igen. Jag kan alltså dagens nyheter utantill.

Sen när det var min tur äntligen så frågade Kent om jag inte trodde jag skulle ångra mig när jag blev äldre och hade en "mördarkanin" på vaden. Jag svarade att jag inte trodde det. Och tänkte att jag väl skiter fullständigt i vad Simone-45år skulle tänkas tycka om det. Jag lär ju ha andra saker på min kropp att vara missnöjd över i så fall.

Men just nu är jag bara en ashäftig & NOEJD 20åring med en inplastad snygg lite småläskig tatuering som svider litegrann och är lite blodig. Blir mys att sova på den.

Imorgon är det juuu kärleksmumsmys & filmer hos Sara som gäller, eller kanske Dônkdrickande i Jönköping?! Kanske dags för mig att besöka systemet för första gången i alla fall? Cool 20åring som man är. Ja så får det bli.


PUSSS PÅ ER TÖNTAR / donnie blondie

(Bild på Frank kommer kanske säkert snart när jag orkat krångla med kameran för finns inget fungerande usb på denhär stenåldersdatorn)

Kommentarer
Postat av: Ann

Ha, fan vad roligt och oväntat att tatuera in en mördarkanin på vaden:D! Jag vill genast se!!!Puss

2009-04-17 @ 04:12:39
URL: http://theanniediaries.blogg.se/
Postat av: lovisa

har du tatuerat in frank från donnie darko?! ashäftigt ju!

2009-04-17 @ 18:43:45
URL: http://lovisahh.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jag rådiggar att du börjat använda mitt nick på dig (Y) go donnie blondie

2009-04-17 @ 19:42:14
URL: http://cicii.blogg.se/
Postat av: Cecilia

ohoj, date låter brao! jep jep <3

2009-04-18 @ 15:53:52
URL: http://cicii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0