insomnia

inatt..
kunde jag såklart inte sova, för jag aldrig kan det när jag sover ensam, och för att jag helt enkelt inte var på humör.
mina tankar & känslor sviker mig på natten helt enkelt & tar mig till ställen jag inte vill vara.

men som tur var så har andreas varit på bonna i helgen och har en lika fucked up dygnsrytm som jag (: ett "ska vi gå till shell?" räddade min natt. Det slutade med kedjerökning i ett lusthus på torpa till klockan fem ungefär och samtal om allt och vad som helst. önskar fler nätter var så, och att man inte behövde gå upp på morgonen efter.

det gjorde jag inte heller men ändå. missade en obligatorisk lab-uppgift men jag vet inte varför jag inte kan bry mig om det som faktiskt är viktigt, istället för alla saker som håller mig uppe på nätterna. det vore ju så mycket mer konstruktivt att lägga energi på saker jag faktiskt kan påverka, istället för sånt som bara är och aldrig kan ändras på ändå säkert.

någon som har lite motivation att dela ut eller?

aja, domdär problemen är för djupa för att lösas här och nu ändå så whatever!
lite obetydliga saker som mina helgplaner & så kanske:

idag, beror väl på vad jag orkar ungefär.. var tänkt att jag skulle upp och fixa med andreas & sen gå på dendär lab-skiten. Nu funderar jag på att kanske laga någon mat, sen gå till åhlens och köpa vadsomhelst för min premiecheck jag fick igår bara för att jag ska få en liiiiiten del av mitt shoppbehov uppfyllt och bli på bra humör. sen kan det hända att jag städar lite för det behövs verkligen! förmodligen ska jag gå till skolan också och göra lite nyttiga saker & sen börja redigera oktoberfestfilmen med andreas om han är sugen på det. kanske behövs en powernap innan det för mitt huvud är som en liten tickande migrän-bomb!

imorgon är det nog plugg som gäller på dagen, ska satsa på dom kurserna jag vet att jag klarar har jag bestämt! på eftermiddagen ska jag till nässjö & sara <3 <3 behövligt saknat umgänge, synd att jag inte har resurser till att totalt alkoholisera mig och dansa hela natten, men ska göra så gott jag kan iaf.

på lördag hade jag tänkt att umgås med sara hela dagen också men kom på att vi har sexfest och såntdär, vilket brukar vara massa kul och så och helt galet framförallt  -typ alla är nakna och hånglar med alla ungefär d: d:
som sagt hade jag varit jättetaggad om ekonomin tillåtit det. andreas och jag hade någon teori att dom skulle flytta på den till efter tentorna och man kan ju alltid hoppas.

söndag är bingolottokväll :)

sen är det pluggpluggpluggplugg hela nästa vecka, kanske värt att åka till bodafors för det, ingen pluggar på samma tentor som mig ändå.

blir lång tid utan <3 men det behöver jag väl antar jag.

ska förresten försöka bättra mig och skriva oftare och kortare istället för aldrig och jättelångt bara skitsnack,
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hallå, vad är det för typ av plugg du går på? Det verkar ju bara vara fest fest fest fest, sexfest fest fest oktoberfest och fest igen... Jag måste sluta läsa din blogg för jag får då aldrig gå på ngn fest och riskerar att bli deppig när du bara kilar på en massa... Senaste festen för mig var när barnen lagt sig och whiskeyn stod på bordet! Ett halvt glas senare så sov jag dock... Men så brukar väl fester vara, iaf mina...

Heppåre

//mike

2008-10-17 @ 06:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0