finn 2 fel

har tagit ett drastiskt,  totalt oväntat beslut idag. och det känns bra och lite skrämmande. men framförallt som det enda jag kan göra egentligen. ordna upp some shit!

förutom det har jag kollat på titanic med stina, fast hon lämnade mig i sticket när det sorgliga började. var nära att gråta till en film för första gången på år tror jag, då när rose hoppar av livbåten och dom springer till varandra och gråter och hon säger "if you jump, i'll jump" <3<3<3 men nej, blev bara lite fuktig i ögonen, damn jag förstår mig inte på mig själv & varför jag inte kan få fram mina tårar när det är så sjukt fint och sorgligt ibland på filmer.

jag har också gjort en god gärning och hjälpt stina med en svenskaläxa (mycket djup diskussion om olika sätt att se på tid beroende på vilket skede i livet man är i. askul) :D:D:D  vi blev så nöjda & jag hoppas hon får mvg tack vare mig nu(A)! och om inte får jag ju skämmas för fan, såntdär borde ju vara piece of cake jämfört med vad jag gör nuförtiden.. eller? under förutsättning att detta försök till läxhjälp lyckas, har sara och jag bestämt oss för att börja ta betalt för att skriva uppsatser åt folk på gymnasiet, så hör av er bara ;)

jag har tränat också.... i ungefär 4 minuter. men det är en början. ut och gå på morgonen imorgon med.
känner redan att mitt liv börjar ordna upp sig lite. tack <3

det var väl ungefär min dag det.
finn 2 fel!






facit:
1. jag pluggar inte
2. du är inte här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0