rewind

min helg har varit som att spola tillbaka tiden till i somras, ungefär
det var jag och sara, det var liten förfest(3brudar + en tv med lars på<3) med massa nice musik, det var vinvinvin & det var groggeligrogg, det var falsksång & fuldans, det var oseriösa diskussioner, det var djupa diskussioner, det var missad-taxi-incident, det var utgång i nässjö (hotellet/bryggeriet alltså), det var svinkul, det var välkänt folk, kära och okära återseenden, det var supa på toan, det var shots i baren, det var dimmigt, det var efterfest, det var hemskt, det var tårar, det var tjaffs & känslor och bajs.

sen gick jag hem till sara och sov
sen vaknade jag och var bakis
somnade om
handlade tacos
lagade tacos
kollade på film (bästa tjenare kungen)
låg i soffan
låg i soffan
sov lite i soffan
lite tv i soffan
sen smsade vi alla vi kände angående fest
sen märkte vi att ingen annan ville festa
sen började vi duscha & fixa
sen drack vi sprit.

sen var vi på lite spelningar med snyggt folk och det var inte så mycket sommar 08 över det men det var kul och sånt ändå.

och hela kvällen ikväll har vi planerat när vi ska kunna supa nästa gång.
för med sara och mig heter det inte festa, det heter supa. och det är livet.








förutom att vara kär då <3
och är man det så har man inte tid för äckligt plugg och äckliga tentor men ändå måste man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0