natt i grimstorp

förstår inte varför jag har så svårt att sova,
fast jag inte känner alls samma ångest och skit som jag brukar göra (hjälper att komma bort från jönköping) så kan jag ändå inte slappna av! sitter ensam på nerevåningen i saras hus och är den enda som är vaken. om jag är hemma brukar det hjälpa att kolla på film eller ha tvn på tills jag somnar, men sover ju inne hos sara och hon jobbar tidigt så det går inte. hon tvingar mig dessutom  att gå upp nästan lika tidigt och sätta mig vid datorn och maila med henne (varje kvart minst) för att hon ska ha något att göra på jobbet istället för att vänta på att få sparken d:

känner mig som en hemmafru här, det jag gör är typ att handla, laga mat, och vara sällskap d: något sånt skulle passa mig i framtiden också, så om någon rik man eller kvinna därute söker fru är jag frivillig, bara jag får shoppa hur mycket jag vill :D

stina fick förresten beröm av sin lärare idag för uppsatsen jag tänkte ut åt henne igår! bara vänta på betyget nu så jag kan känna mig riktigt nöjd sen. kunde dock inte ge så mycket hjälp med hennes provpluggande ingför imorgon, MEN en annan talang - att komma på ursäkter till att få skjuta upp prov - kom till lite hjälp iaf. fan vilken bra morsa jag kommer bli, mina barn kommer ha toppbetyg!

imorgon är nyckelordet utgång och allt jag gör under dagen är på något sätt relaterat till kvällens festande. synd bara att ingen annan verkar vara lika entusiastisk som vi, jävla seriösa anställda/elver eller "sjuka" alla ska vara då :o
det stoppar inte oss men ändå!

tror jag ska göra ett försök att lägga mig i sängen och hoppas på det bästa, ska drömma om <3 såklart. hoppas det blir en fin dröm, den inatt var mest bara komisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0