isolation

Jag har fått massa hemska utslag i ansiktet av någon anledning, förmodliget stressrelaterat på något sätt, så jag har flytt till bodafors och försökt kurera mig med massa gratis mat & slappande för att få inre ro. Kan ändå inte slappna av eftersom jag vet att jag har hur mycket som helst jag egentligen borde göra. Men så lite som jag träffar min familj nuförtiden så behöver jag det verkligen.

Har haft en bra och ganska lugn helg faktiskt, som jag tog mig friheten att starta en dag för tidigt för att åka till nässjö och mysa med kim, blev  lite inslag av ganska mycket vin på fredagen & lite capsande på lördagen också. 

Hur ska jag klara mig med mindre än varje helg??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0