<3 johan



You're here, there's nothing i fear,
And i know that my heart will go on
We'll stay forever this way
You are safe in my heart
And my heart will go on and on


HAHA,  well, ja det var ganska töntigt men det är faktiskt våran låt nu efter Åland och det här är  faktiskt ett kärleksinlägg till min bästaste johan rubertsson. Igår när jag inte kunde sova som vanligt och han var full och kom hem från en utekväll i Gävle så var han snäll och ringde mig och lyssnade halva natten på mitt babblande om hur olyckligt kär jag är och bla bla + min ingående beskrivning av dom mysiga utslagen jag fått i ansiktet d: Är inte det äkta vänskap så vad fan är det?
Blir en låång sommar utan dig men det tar vi igen på insparken :)

Tack för att du finns älskling!

Kommentarer
Postat av: Johan

2008-06-30 @ 19:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0