vart tog regnet vägen?

Jag är ganska segstartad idag!  Har lite jag borde fixa och sånt men känner mig extremt omotiverad, dessutom, precis när jag rest på mig och var på väg att starta dagen lite, typ klä på mig, borsta tänderna och sen cykla till grimstorp.. då började regnet vräka ner så in i helvete! Som om det ville säga "stanna du kvar under täcket hela dagen, simone" vilket jag såklart lyssnade på och lutade mig tillbaka igen och nästan somnade, då blev det sol nästan direkt och nu orkar jag inte samla ihop min energi igen.. otur!

Så nu ligger jag här och lyssnar på bloc party och känner mig som världens slacker (vilket faktiskt är fallet men ändå), dock så verkar ingen annan i familjen visa sig heller så hela huset är väl lite i koma idag.

Mitt viktigaste mission idag är ändå att skaffa tilbaka min älskade mobil, svårare än det kan verka d: Eller kanske inte svårt men jag menar, ta bussen in till nässjö, GÅ till joel som bor väldigt långt från nässjö-stan.. lite läskigt att gå hem själv till någon man nästan inte känner utanför festsammanhang och knacka på dessutom, och jag kan inte direkt ringa och fråga om han är hemma för jag har ju inget att ringa ifrån d: sen gå hela vägen tillbaka och ta första bästa buss (vilket innebär ca 1 timmes väntan förmodligen)  ..känns som ett väldigt ansträngande projekt eller hur!
Jag får hoppas att någon ädel hjälte-människa vill hjälpa mig med att hålla mig sällskap, ta kontakt med joel och kanske till och med köra mig dit, typ kim d:

Nu lyser solen riktigt anklagande in på mig ;o bäst att lyda..
Have a nice day!


Kommentarer
Postat av: Ronnie

Stackars dig, så mycket att göra på en dag :/ Inte konstigt att ni ungdomar är helt utarbetade :P



kram kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0