why so serious?

Vaknade upp hos sara idag, men hon hade redan gått till jobbet, så nu har jag snattat en macka och ett glas yoghurt från hennes kök och lånat hennes dator lite :)
Fast bara en stund för snart måste jag ut i solen så ronnie kan sitta på sitt jobb och låtsas att han inte är avundsjuk på mig!

Ville bara skriva en liten hyllning till filmen jag var och såg igår. Batman the dark knight.
Med tanke på förra filmen, och typ alla Christopher Nolan-filmer jag sett innan plus skådespelarna och recensionerna så var förväntningarna ganska höga.. men den var exakt så bra som jag tänkte mig. Heath Ledger var lika crazy som man hört talas om, Christian Bale var mest bara stenhård och Maggie Gyllenhaal såååå mycket coolare än hon katiebruden som spelade Rachel Dawes i förra filmen. Batman är lätt den bästa superhjälten, och inte bara för att min för alltid älskade insparksgrupp hette batman <3

Förresten brukade jag ha en helt egen batman förut men han rymde visst eller nåt d: d: kanske bäst så för alla men ändå. Trevligt att tänka på ibland.

Nu är det dags för sol. 

 
 

Kommentarer
Postat av: Ronnie

Jag är inte avis! Det är skönt i skuggan här inne.. ja lovar. fnys


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0