en bit av mitt hjärta

Känns som att jag har ännu en ganska sömnlös natt framför mig, och att det är ganska olägligt, för det är hur mycket som helst att göra innan vi drar till åhus, tror mina 2 närmaste dagar är planerade minut för minut i stort sett! Tur att jag har bloggen d: har börjat bli beroende av att skriva den här skiten, fattar inte hur det kommer sig, mitt liv är ju inte det mest händelserika i världen och framför allt inte så intressant direkt, ändå lyckas jag skriva 3 inlägg om dagen ;o och till vem kan man undra..

Har fått ha ett långt underbart telefonsamtal ikväll, prata av mig, lyssna av mig, diskutera av mig :) SARA JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD ATT JAG HAR DIG I MITT LIV! speciellt nu, fan vad vi behöver varandra <3

  

Tror jag var en ganska tråkig barnvakt idag förresten, jag satte Linus framför tvn och sen satt jag brevid i soffan och försökte sova, pratade i telefon och var vid datorn.. och jag lät min 7-åriga lillebror spela ett tv-spel med 18-års gräns ;o Cecilia skällde lite på mig då, men han lovade att han fattade att det bara var på låtsas och att man inte får skjuta på folk i verkligheten osv.. så då blev vi lugna (a) Och efter att han tjatat i en timme så gick vi och skulle baka, och precis när jag tagit fram alla grejerna så ville han kolla på en film istället så jag fick sitta där själv och kladda ner mig :D Men sen var det bra mys resten av kvällen tills han somnade till south park i soffan, simone <3 linus!

Jag insåg förresten idag att skolan börjar igen snart & jag har 4 tentor att göra på en vecka, varav 3 måste bli godkända :o inte riktigt haft skolan i tankarna på hela juni & juli nu.. Men jag kände mig mer motiverad än stressad när jag tänkte på det och än så länge är jag i tid med att börja plugga. Känns dock lite konstigt att komma tillbaka och vara 2:a års-student och sparka in nollor som är äldre än mig men känna att jag har mer koll på läget än vad dom har :D & att våra gamla faddrar och gamla sexet och jättemånga man är van att träffa kommer vara borta i ett år.. ännu mer konstigt att om ett år är det vi som är utomlands :) Så dumt att man går om varandra, blir två år innan man får träffa någon av dom igen..

& helt plötsligt har jag gjort av med massa tid... :D ska lägga mig och läsa en bok jag fick för några dagar sen som är ganska hemsk men väldigt bra, jag råkar alltid läsa typiska deckare med polis-huvudpersoner av någon anledning, inte för att jag föredrar såna böcker det bara blir så. Kan rekommendera "En bit av mitt hjärta" av Peter Robinson förresten om någon skulle vara intresserad av böcker, också en deckare men väldigt musikinriktad också, och med en härlig 60-70-tals stämning.

JAG KAN VERKLIGEN INTE SLUTA SKRIVA,
nu gör jag det ändå!



Kommentarer
Postat av: Ronnie

Du skriver för mig, och baaaaara mig :P



Konstiga kort, de är ju inte alls lika fjortis som den på mobilen du visade.. haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0