så långt bort som möjligt

har legat och glott på 2 filmer nu, en clint eastwood-western & en lite skum ganska bra tänkfilm med ryan philippe.. nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra fram tills jag somnar. har inget jag kan skriva om så fuck this d: lite musik får det bli.. boken är hos cissi tror jag. men musik tar inte bort alla tankar så som en film kan göra

jag är inte mig själv :o vet inte hur det hände
måste längre bort härifrån för att bli det tror jag

vart som helst blir bra



 

Jai perdu mes repères
Je nage en eau trouble
Emmène-moi aussi loin que possible
Les paysages défilent et la brume se dissipe
Grâce à toi à nouveau je respire

Tellement loin de ce monde



Kommentarer
Postat av: Ronnie

Mariestad i helgen. Festival av nån sort...



Någonting säger mig att du har problem att sova..?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0