à nouveau je respire

igår var det dags för fest, det är det vi gör sara och jag.. räknar ner dagarna tills vi kan supa :o och mellan det händer ingenting alls.
det var kul igår, brabrabra musik och stämning (för det mesta) och dessutom kom det av någon anledning jag verkligen inte förstår, ett gäng tjejer födda 94 till festen d: det var skoj jag kände mig som en gammal tant och gav dom nyttiga råd om livet har jag för mig :)

lyckades få dit cecilia med fast hon jobbade,. och sen var vi på bryggeriet och sen. hände något som nog inte är sant så det är ingen idé att nämna ens. konstigt slut, bra kväll

idag är jag bara seg och lyssnar på kent & sen ska jag krama sara lite <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0