trött på sommarlov

sen den 6 juni, tror jag det var
har jag nästan inte satt min fot i jönköping
och jag har inte pratat med alls många av dom jag annars brukar träffa varje dag i stort sett
jag har inte fått ha på mig overall, jag har inte capsat och jag har inte varit på kåren

jag har varit helt insnöad på att vara för deprimerad för att orka göra något alls
och ägnat hela sommaren åt att
få tillbaka / bara ens träffa / prata om / tänka på / lipa över / bli sårad av / såra / försöka komma över mitt livs kärlek
ganska patetiskt men totally worth it nu efteråt ..tror jag d:

MEN JAG GLÖMDE JU TOTALT BORT ATT JAG HAR ETT LIV OCKSÅ :o
och om typ 2 veckor börjar det igen, helt fantastiskt ska det bli

ser verkligen fram emot ett ännu bättre år än det förra, som förhoppningsvis kommer innehålla
lite mer pluggande, lika mycket festande, och ganska många resor till halmstad<3
(och om det här året går lika fort som förra, så ska jag fan snart flytta utomlands ett år)

så imorgon ska jag ta tåget till jönköping, träffa camilla, och sen börja tentaplugga som en idiot samtidigt som jag ska fortsätta supa med sara varje gång hon har tid. exakt så livet ska vara!




what are you holding out for?
what's always in the way?
why so damn absent-minded?
why so scared of romance?


and you told me you wanted, to eat up my sadness
well jump on, enjoy, you can gorge away
you told me you wanted, to eat up my sadness
Jump right on

baby, you've got to be more discerning
I've never known what's good for me
and baby, you've got to be more demanding

I will be yours

Kommentarer
Postat av: johan

Du är så välkommen till mig :) Let's röjj

2008-08-07 @ 00:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0