mon meilleur ami

ojoj, pluggar så min hjärna kollapsar snart :) känner mig jävligt fundersam över tentan med tanke på att jag har tre stycken olika gamla tentor utskrivna som jag övat på nu, en av dom är normalsvår, den andra är nästan så lätt jag lika gärna kunnat strunta i att plugga(ok kanske inte men ja, man tror den är ett skämt).. och den tredje fattar jag inte en enda fråga :o :o

blir smått nervös på det, skulle kunna ägna resten av natten åt att lära mig det som är i den supersvåra men känns som att det bara skulle bli förvirrande när jag lärt mig ganska bra det som är i dom andra..*

så det kan ju gå hur som helst imorgon!
tänkte ta en paus nu och sen fortsätta plugga hemma på rummet, & kom på att min dator är i bodafors :o
fyfan vad tomt utan den. kan ju inte ens lyssna på min musik
fyfan vad tomt rent allmänt allt känns just nu.. kan inte poängtera nog hur mycket jag vill att det ska vara lördag nu!

någon som tycker synd om mig kan ju ringa och trösta mig inatt .. (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0