kärlek till jönköping

jag har saknat att sitta bakfull i skolan och paniktentaplugga på en tisdag :D
trodde jag skulle mysa själv med johan för han kom äntligen hem igen från gävle igår.
men det kom massa folk och drack vin och öl och blev fulla istället,
ann, olle, daniel, alex unger, johan, andrea, bajsfot och den andra johan och jasmine - saknade människor!
sen hade jag johan och alex en fin efterfest och sjöng så högt och fint vi bara kunde till aerosmith och disneyballader :)
sov bättre än någonsin.

johans lägenhet är underbar (: fan vad jag alltid ska bo hos dig speciellt på onsdagar, jag vet att du vill det <3

men ikväll ska jag till sara, mitt hem nummer 2.. så att jag inte saknar ihjäl mig efter henne också. måste bara lära mig hur man ritar en short-term phillips curve ;o sambandet mellan arbetslöshet och lönenivåer eller nåt sånt . skoj skoj

och jag är så jävla glad för din skull, men jag kommer dö litegrann när du flyttar
eller ganska mycket. vad fan har jag gett mig in på?
trodde jag skulle må bra nu men jag klarar nog inte det här, jag gör inte det..

klarar inte tentan heller om jag fortsätter sitta här d:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0