entering the world of macroeconomics d;

sitter ensam i ett grupprum på biblioteket och ritar diagram om supply & demand osv,
mina ögon faller snart ihop men jag måste fortsätta tills jag fattar allt lite iaf. måste bli ett G!

hade ann & alexandra som sällskap förut men dom kände sig klara nyss efter att ha suttit och läst hela dagen, jag däremot satt med camilla och planerade sångböcker och annat insparksrelaterat, mycket roligare. can't wait, ge mig lördag NU (:

träffade min nya granne i korridoren idag och hon hade tydligen hört att jag festar mycket och var lite orolig, kände mig lite påhoppad :o men vet ju inte ens om jag blir kvar där.. lutar åt hemflytt fast alla klagar d: eller jag vet inte. fan, är så förvirrad när det gäller allt just nu... kan ingen bara hoppa in i mitt huvud och styra allt jag gör så det blir rätt någon jävla gång?

fasar för imorgon. tror jag ska köpa kaffe, jag hatar kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0